Brak czasu oraz profesjonalnego podejścia sprawiają, że działania sprzedażowe w wielu firmach okazują się zupełnie nieskuteczne. Próby pozyskiwania leadów nie dają rezultatów, klientów nie przybywa, a sprzedaż spada. Zachęcamy do powierzenia działań sprzedażowych naszym specjalistom, którzy są gwarancją skuteczności. Zapewniamy wyznaczenie optymalnej grupy docelowej odbiorców, przygotowanie skutecznej strategii działań sprzedażowych, pozyskanie cennych leadów oraz ostatecznie zwiększenie sprzedaży.

Kampania sprzedażowa

Prowadzimy szereg działań, które docelowo mają prowadzić do zwiększenia sprzedaży Państwa produktu. Zajmujemy się pozyskiwaniem nowych klientów oraz utrzymaniem zainteresowania u obecnych. Wykorzystując nabywaną latami wiedzę, doświadczenie, a także nowoczesne technologie oraz szeroką sieć kontaktów biznesowych, docieramy do osób decyzyjnych z grupy docelowej zainteresowanej produktem.

Działamy według wzorca skrojonego pod Państwa potrzeby. Poznajemy branżę, profil firmy, produkt oraz metody Państwa działania i dopiero wtedy przystępujemy do konstruowania strategii. Zbieramy również dane sprzedażowe, które znacząco ułatwiają nam podejmowanie skutecznych kroków. Nasze działania nie mają na celu jednorazowego pozyskania leadów, czy też chwilowego zwiększenia sprzedaży. Wypracowujemy metody, które gwarantują stały napływ klientów przy minimalnym nakładzie środków czasowych i pieniężnych.

Jak działamy?

Wzbogacenie i analiza bazy danych

Informacje dotyczące sprzedaży i procesów sprzedażowych to nieocenione źródło wiedzy, z którego czerpiemy garściami. Dzięki nim jesteśmy w stanie wyznaczyć optymalną grupę docelową oraz wiemy, jakie podjąć działania, by do niej dotrzeć. Ponadto, dane oraz ich analiza pozwalają zrozumieć klientów i ich potrzeby, co znacząco ułatwia działania sprzedażowe i zwiększa ich skuteczność.

Pozyskiwanie leadów B2B

Najistotniejszy element kampanii sprzedażowej stanowi pozyskiwanie leadów, czyli kontrahentów chętnych do rozpoczęcia negocjacji biznesowych. Naszym zadaniem w tej kwestii jest wzbudzenie zainteresowania oraz zachęcenie do kontaktu. Państwu, jako znawcom Waszej oferty, pozostawiamy jej szczegółowe przedstawienie i finalizację transakcji.

W zakresie generowania leadów B2B działamy w następujący sposób:

Określamy profil idealnego adresata kampanii, następnie poszukujemy odbiorców spełniających kryteria. Następnym krokiem jest przygotowanie przekazu, po czym przechodzimy do nawiązania kontaktu. Docieramy do osób na najwyższych stanowiskach, które samodzielnie podejmują decyzje, co pozytywnie wpływa na konwersję leadów. W celu wygenerowania leadów wykorzystujemy metody tradycyjne, jak i nowoczesne, opierając nasze działania głównie na cold mailingu oraz mediach społecznościowych.

01

Cold mailing

Pozyskiwanie klientów drogą mailową, poprzez wiadomości przygotowane w oparciu o zgromadzoną wiedzę fachową oraz informacje dotyczące adresata.

02

Telemarketing

Kontakt telefoniczny polegający na przedstawieniu oferty, z wyszczególnieniem korzyści, jakie odbiorca może czerpać ze współpracy z naszym klientem.

03

LinkedIn

Największy portal społecznościowy dla pracowników i pracodawców to doskonałe narzędzie służące nawiązywaniu relacji biznesowych.

04

Facebook

Social media to wszechstronne narzędzie marketingowe, które prawidłowo obsługiwane sprawdza się również podczas pozyskiwania leadów.

05

Google

Z pomocą wyszukiwarki kierujemy odbiorców do strony przedstawiającej ofertę. Wykorzystujemy w tym celu m.in. odpowiednio przygotowaną kampanię Google ADS.

06

Sieć afiliacyjna

Tworzymy atrakcyjne programy partnerskie, które umożliwiają budowę skutecznej sieci afiliacyjnej, częściowo automatyzującej proces pozyskiwania leadów.

07

Sieć partnerska

Współpraca z podmiotami z branży, uzupełniającymi Państwa ofertę, to obopólna korzyść, za sprawą wzajemnych przekierowań klientów.

08

Content marketing

Poprzez fachowe treści desygnowane Państwa marką nie tylko zwiększamy rozpoznawalność marki, ale również budujemy jej profesjonalny wizerunek.

09

Ankiety i quizy

Wykorzystujemy wszelkie narzędzia, które pozwalają zaangażować klientów. Kierowanie odbiorców do stron wspierających pozyskiwanie klientów np. landing pageClick edit button to change this text.

09

Growth hacking

Stosując marketing wirusowy, media społecznościowe i inne innowacyjne rozwiązania zwiększamy ruch na stronie internetowej.

10

Monitoring mediów

Nieustannie sprawdzamy i analizujemy wzmianki o firmie w internecie i innych mediach. Poddajemy analizie również konkurencyjne przedsiębiorstwa, aby móc odpowiednio modyfikować działania.

11

Chat bot’y

Inteligentne systemy usprawniają obsługę klienta, przyspieszając ją oraz obniżając koszty, a także budują nowoczesny i innowacyjny wizerunek firmy.

Jak przebiega współpraca – kampania sprzedażowa krok po kroku

  1. Poznanie branży, firmy i produktu – musimy dokładnie zapoznać się z tym, jak Państwo działają oraz co oferują, aby trafnie określić grupę docelową oraz prowadzić skuteczne działania sprzedażowe. Na tym etapie prosimy również o udostępnienie danych sprzedażowych gromadzonych przez Państwa firmę oraz zaczynamy analizować dotychczas podejmowane działania oraz zachodzące procesy.
  2. Ustalenie celu działania – ażeby wyznaczyć właściwy cel, niezbędna jest Państwa współpraca. To Państwo najlepiej znają swoją firmę i produkt, my natomiast służymy doświadczeniem i wiedzą sprzedażową. Współpraca pozwala nam określić ambitny i realny cel, którego osiągnięcie da wymierne korzyści Waszej firmie.
  3. Stworzenie grupy odbiorców – znając już Państwa firmę oraz cel kampanii, jak również dysponując odpowiednimi danymi, możemy przejść do etapu określenia grupy docelowej. Jest to kluczowy moment, mający decydujący wpływ na skuteczność całej kampanii.
  4. Wybór metod działania – jeśli wiemy już, do kogo mamy dotrzeć, zastanawiamy się, jak to zrobić. Analizujemy, które metody sprzedażowe w danym przypadku będą najskuteczniejsze, a po podjęciu decyzji przechodzimy do konstrukcji szczegółowego planu działania. Oczywiście konsultujemy z Państwem wszystkie kroki, uwzględniając wszelkie uwagi i sugestie.
  5. Przygotowanie treści – konstruujemy konkretny przekaz dla poszczególnych adresatów cold mailingu oraz innych dróg komunikacji wybranych w poprzednim etapie działań. Przygotowujemy również kampanie w social media, ze szczególnym uwzględnieniem LinkedIn Automation.
  6. Działania sprzedażowe – prowadzimy działania sprzedażowe zgodnie z planem, nieustannie monitorując ich skuteczność. Wprowadzamy modyfikacje, zmieniamy grupy docelowe, a także sposoby dotarcia do Klientów, jeśli tylko wyniki nie zadowalają nas albo Państwa.

Ile kosztuje lead?

500 zł

miesięcznie

Koszty operacyjne


Co zawiera się w kosztach operacyjnych?:

  • Wykonanie audytu – ocena dotychczasowych działań na rzecz pozyskiwania leadów i ich skuteczność, a także analiza trafności doboru kanałów i sposobów dotarcia do klienta
  • Wybór optymalnych metod, zapewniających największą konwersję
  • Określenie grupy docelowej oraz zebranie bazy danych
  • Opracowanie kampanii – przygotowanie treści i skryptów wraz z harmonogramem działania
  • Wdrożenie kampanii
  • Regularne testy A/B oraz monitoring efektów działania – wykonywany codziennie daje możliwość dopasowywania stosowanych metod do aktualnych potrzeb
  • Raporty – każdego miesiąca informujemy co zrobiliśmy i jakie są wyniki naszych działań

20-350 zł

jednorazowo

Koszt za jednego Lead


Czynniki determinujące cenę jednego lead’a:

  • Przeszkody na drodze do pozyskania bazy danych i dotarcia do odbiorców grupy docelowej
  • Kwalifikacja leada’a i poziom zainteresowania ofertą
  • Wybrane kanały i ich ilość oraz metody prowadzenia kampania (cold mailing, telemarketing, Facebook Ads i wiele innych)
  • Język przygotowania lead’a oraz kraj działania – docieramy do odbiorców z całego świata
  • Przygotowanie materiałów dodatkowych – konkursy, landing page i inne
  • Integracja z systemem CRP (opcjonalnie)

Usługi dodatkowe

700 zł

Landing Page sprzedażowy


Przygotowujemy szablon, a następnie dostosowujemy wszelkie elementy graficzne odpowiadające potrzebom konkretnego Klienta. Następnie pod odpowiednio dobraną domeną uruchamiamy stronę.

4000 zł

Strategia generowania Lead’ów


Opracowujemy kampanię lead’ową od A do Z. Działamy kompleksowo, przygotowując strategię, która umożliwia skuteczne pozyskanie atrakcyjnych kontrahentów.

395 zł

Audyt generowania Lead’ów


Stworzenie szablonu, dopasowanie elementów graficznych pod Ci klienta, uruchomienie pod wybraną domeną

*Podane ceny są cenami netto, do ceny należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%

Indywidualne podejście do Klienta

Nigdy nie wykorzystujemy gotowych schematów, wychodząc z założenia, iż tylko szyte na miarę generowanie leadów B2B, jak i działania sprzedażowe ogółem, mogą przynieść oczekiwane rezultaty. Każda branża, każdy Klient, jak i każdy produkt wymagają innej strategii. Dlatego też kolejne zlecenia traktujemy jako nowe, indywidualne zadania, które wymuszają konieczność opracowywania indywidualnych strategii. W naszych działaniach, poza podejściem skrojonym pod potrzeby Klienta, największy nacisk kładziemy na takie kwestie, jak:

  • wysoka jakość leadów
  • konsekwencja w postępowaniu zgodnie ze strategią
  • wyznaczanie długoterminowych, lecz konkretnych celów
  • przekonujący, lecz nienachalny i uczciwy przekaz
  • stały kontakt i konsultacje z Klientem

Zainwestuj w swój proces sprzedaży

Umów się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.