Ile kosztuje lead?

Click edit button to change this text. Click edit button to change this text. Click edit button to change this text.

395 zł

miesięcznie

Koszty operacyjne


Co składa się na koszty operacyjne:

  • Audyt bieżących działań pozyskiwania leadów oraz wybór odpowiedniej metody i kanałów do nowej kampanii
  • Wybór kwalifikowanej grupy docelowej (w tym przygotowanie bazy danych)
  • Stworzenie kampanii (np. opracowanie tekstów do cold mailingu lub skryptów telemarketingowych)
  • Uruchomienie kampanii oraz pierwsze testy A/B
  • Codzienne monitorowanie i aktualizacja listy nowo pozyskanych leadów sprzedażowych
  • Comiesięczne raportowanie

395 zł

miesięcznie

Koszty operacyjne


Co składa się na koszty operacyjne:

  • Audyt bieżących działań pozyskiwania leadów oraz wybór odpowiedniej metody i kanałów do nowej kampanii
  • Wybór kwalifikowanej grupy docelowej (w tym przygotowanie bazy danych)
  • Stworzenie kampanii (np. opracowanie tekstów do cold mailingu lub skryptów telemarketingowych)
  • Uruchomienie kampanii oraz pierwsze testy A/B
  • Codzienne monitorowanie i aktualizacja listy nowo pozyskanych leadów sprzedażowych
  • Comiesięczne raportowanie

395 zł

Koszty operacyjne


Stworzenie szablonu, dopasowanie elementów graficznych pod CI klienta, uruchomienie pod wybraną domeną

395 zł

Koszty operacyjne


Stworzenie szablonu, dopasowanie elementów graficznych pod CI klienta, uruchomienie pod wybraną domeną

395 zł

Koszty operacyjne


Stworzenie szablonu, dopasowanie elementów graficznych pod CI klienta, uruchomienie pod wybraną domeną

01

Google

Kierowanie odbiorców do stron wspierających pozyskiwanie klientów np. landing pageClick edit button to change this text.

01

Google

Kierowanie odbiorców do stron wspierających pozyskiwanie klientów np. landing pageClick edit button to change this text.

01

Google

Kierowanie odbiorców do stron wspierających pozyskiwanie klientów np. landing pageClick edit button to change this text.