Social media oceniane są jako najbardziej wiarygodne źródło informacji o produktach i usługach, między innymi ze względu na bezpośredniość przekazu oraz możliwość skonfrontowania go z opiniami realnych użytkowników, w tym znajomych. To jednak dopiero początek listy powodów, dla których obecność firmy w mediach społecznościowych jest dziś absolutnie obowiązkowa.
SZCZEGÓŁY
Start: 05 listopada 2020, 09:00 (czwartek)
Koniec: 06 listopada 2020, 17:00 (piątek)
Miejsce: Warszawa, al. Jana Pawła II 22 / Q22 – Szkolenie może odbyć się w formie ONLINE z racji obecnej sytuacji epidemiologicznej.
Koszt: 700 PLN +23% VAT/os (Grupa maksymalnie sześcioosobowa)
Szkolenie prowadzi:
Damian Smal – CEO & Founder eXtreme design system. Od początku swojej kariery zawodowej związany z branżą kreatywną. Współpracuje z przedsiębiorcami z UE, zapewniając im wszechstronne wsparcie w zakresie marketingu internetowego, brandingu oraz promocji w Social Media. W swojej pracy kładzie akcent na tworzenie renomy marki oraz aktywne budowanie pozytywnych relacji z Kontrahentami z Polski oraz innych krajów europejskich. Profesjonalista i pasjonat nowoczesnych technologii, doceniający ich znaczenie dla procesów biznesowych. Więcej informacji www.damiansmal.pl
Rejestracja: Przejdź do Evenea
Zasięg przekazu
Nawet największe stacje telewizyjne, ani portale internetowe pod względem zasięgu nie mogą się równać z Facebookiem, a przecież to tylko jeden z wielu portali społecznościowych. Dobra kampania w tym najpopularniejszym portalu, w połączeniu z działalnością na Instagramie, Twitterze i kilku innych popularnych stronach dają niemal nieograniczone możliwości marketingowe, gdyż użytkownikami social media jest dziś miażdżąca większość społeczeństwa w Polsce i na całym świecie.
Spersonalizowana treść
Korzystając z Facebook Ads zyskujesz dostęp do spersonalizowanych reklam. Algorytm kieruje treść reklamową jedynie do Twojej grupy docelowej, dodatkowo personalizując przekaz pod każdego użytkownika z osobna. W ten sposób oszczędzasz na reklamie, wydając pieniądze tylko na reklamy kierowane do konsumentów potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą. Nauczymy Cię, jak obsługiwać Facebook Ads oraz jak konstruować skuteczny przekaz reklamowy w social media.
Rozpoznawalność marki
Jeżeli zaciekawisz swoich obecnych klientów, prowadząc absorbującą uwagę kampanię, z pewnością chętnie będą oni udostępniać Twoje posty, promując markę wśród swoich znajomych. Również poprawnie skonstruowana kampania Facebook Ads umożliwia zaznajomienie z marką tysięcy użytkowników. Bez wątpienia aktywna obecność w social media, na czele z Facebookiem i Instagramem, stanowi najskuteczniejszy sposób zwiększenia rozpoznawalności marki i budowy jej siły.
Co zyskasz dzięki szkoleniu?
Wzięcie udziału w naszym szkoleniu gwarantuje nabycie kompleksowej wiedzy z zakresu promocji firmy w social media. Podczas intensywnych zajęć z doświadczonym szkoleniowcem dowiesz się m.in.:
- Jak obsługiwać social media – zapoznamy Cię z najważniejszymi portalami społecznościowymi (Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin) oraz pokażemy, jak wykorzystywać wszelkie ich funkcjonalności
- Jak zainteresować odbiorców – pokażemy, jak tworzyć ciekawe posty, powiemy Ci, co lubią i cenią odbiorcy, oraz jakich treści lepiej unikać podczas konstruowania przekazu
- Jakie formy przekazu stosować – przedstawimy charakterystykę i skuteczność poszczególnych form przekazu oraz wskażemy kiedy, jak i dlaczego warto stosować zdjęcia, grafiki, czy filmy
- Jak zaplanować obecność firmy w social media – wskażemy jak konstruować kampanię, dywersyfikować przekaz oraz łączyć aktywność w różnych portalach społecznościowych
- Jak tworzyć i skutecznie wykorzystywać Facebook Ads – spersonalizowana reklama to narzędzie o ogromnej sile, którą powinieneś potrafić w pełni wykorzystać
- Jak dostosować kampanię w social media do własnych potrzeb – przedstawimy, jak planować działania i konstruować przekaz w zależności od profilu działania firmy oraz postawionych celów marketingowych
- Jak analizować i interpretować dane – pokażemy Ci, jak sprawdzać skuteczność działań w mediach społecznościowych oraz jak interpretować otrzymane wyniki
- Jak tworzyć grafiki na potrzeby social media – pokażemy Ci, jak tworzyć grafiki dostosowane do social media w programach: Adobe Photoshop, Gimp, Canva
- Jak tworzyć Chatbooty – historia, działanie i zastosowanie, czyli jak sztuczna inteligencja weszła do mainstreamu
Każdy uczestnik otrzymuje
- Materiały szkoleniowe: drukowane, online
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Uczestnikom gwarantujemy miesięczne wsparcie po zakończeniu szkolenia w formie: pomocy telefonicznej lub mailowej
Metodyka
- Wykład
- Prezentacja multimedialna
- Dyskusja
Na szkoleniu zapewniamy
- Indywidualne konsultacje
- Przerwy kawowe
- Lunch